Mycket skoj, lite allvar!

Livet flyter på...(vad skulle det annars göra?) Jag jobbar mest med min distansutbildning, men hinner även med att njuta av ledighet, äta alldeles för onyttigt och umgås med nära och kära!

Jag ligger lite efter med Arkitektskolen eftersom det var så mycket i "riktiga" skolan på slutet. Men nu ska jag verkligen sätta fart!

Under sommaren kommer det bli en massa skoj. Ska ev jobba en vecka, sen blir det nöje för hela slanten! Dansa på utomhus-dansplatser, gå på konsert, spendera en vecka på västkusten, Ullared med några goa tjejer, hänga med kompisar, förhoppningsvis bada, om vi kan få någon sommarvärme nån gång...

Förutom allt kul ska jag också göra mitt bästa för att hjälpa till med städning och matlagning här hemma. Jag har det himla bra och då måste man hjälpa till!

Närmast på dagordningen står damsugning av kök, toa och mitt rum, Arkitektskolen och spana in vår fiskestuga med E och I.

Ikväll är det jag som ska laga middag och det blir mumsig Korv Stroganoff! Mums!

Nu: Dammsuga!
Snart: Lunch
Sen: ARKITEKTSKOLEN, sätt fart!!

♥Mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback