bra helg

Helgen var helt underbar, restaurangbesök och Eclipse på bio med bästa Tuvan i lördags och stenugnsbakning, bad och dans igår. Eclipse gjorde mig dock besviken. Boken var den bästa so far (läser Breaking Dawn nu) men filmen var bara som en kort ytlig genomgång av boken. Inget djup alls och skådisarna verkade inte göra sitt bästa. Men som alla kvällar med Tuvan så var det ändå en toppenkväll. Det var olidligt varmt, men hellre det än kallt och regn!

Igår var vi nere hos Tuvans föräldrar och gjorde stenugnsbakade pizzor och bröd. Halva släkten var där och efter maten rusade vi ner till stranden och badade. Det var rätt så kallt men så himla skönt!  Var på stranden i några timmar och sen fixade vi oss för att gå ut och dansa på kvällen. Arvingarna spelade, jag och Tuvan äääälskade dem för typ 15 år sedan och det sa vi till Kim när vi pratade med honom (!) Har hans autograf på armen :) Kvällen tog slut, jag var hemma vid halv 2 och då var det fortfarande 22 grader ute. Härligt!

Idag har jag inte gjort något alls. Slappat. Det är för varmt för att göra något! Hämtade ut ett paket som innehöll två produkter från Benefit: BADgal lash mascara och BADgal smoldering black eye pencil. Ska testa dem nu!



Blev nöjd! Hoppas att det stannar där det ska så kan vi nog bli riktigt goda vänner!

♥Mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback