Semester x 2!



Förra veckan var jag på semester i Lysekil. Det var en helt underbar semester med jättefint väder, massa god mat och en chans att bara slappna av utan ångest över att man egentligen har något att göra. Kom hem i lördags och i måndags bar det av norrut igen, den här gången till Ullared. Har bara varit där en gång tidigare och då var jag kanske 7 så jag minns det inte. Nu var jag sugen efter att ha sett Ullared på tv och eftersom ALLA åker dit och ALLA pratar om det. Så nu har jag också varit där. Och det var ju långt ifrån bara skit de hade. Massa fina saker! Köpte dock inte mycket, begränsad budget. Fyndade två galet billiga läderskärp, en pärm, ansiktsrengöring, ögoncreme, en hårfön, ett dra-på-lakan och en påse Riesen. I butikerna runt om GeKås (som jag blev besviken på) hittade jag bara en hårprodukt och tre pocketböcker. Trodde det skulle finnas massa roliga butiker runt om men det var rätt trista saker de hade. Nästa gång åker jag till Kosta Outlet för att köpa märkesvaror!



Jag tyckte det var urkul att de har en Kjell Collection med bl. a  tändvätska och skohorn(inget jävla plastaskit!).

Hade en trevlig dag med mamma, kusin och kära Emsan.

♥Mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback