dagens + och -

- Varit hos läkaren, kommer alltid att vara mer känslig mot motgångar än andra och kommer att bli depressiv vid dessa motgångar.

- Förkylning och ev feber = svettas.

- Packar ner hela mitt liv i lådor. Måste lämna min älskade studentlägenhet nu eftersom jag har studerat klart. Ska flytta hemhem igen. Tungt.



+ Jobbade igår och det gick jättebra. Kände mig så behövd och gjorde ett bra jobb.

+ Har underbara föräldrar som välkomnar mig hem med öppna armar, alltid.

+ Mina vänner finns alltid där för mig, älskar dem.

+ Tror nånstans att även jag kommer att få ett bra jobb och ha ett bra förhållande.

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Hej, skulle gärna komma i kontakt med dig, har precis börjat på arkitektskolen =). Såg att du studerade där också. Vore roligt om du ville skriva till mig.

Mvh Linda

2010-09-04 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback